TV3:s Lyxfällans nya bilar kräver mindre budgettavla
Clarex har blivit kontaktade av TV3:s program Lyxfällan för att göra en ny budgettavla. På den svarta tavlan fästes femhundra och tusenlappar för att göra det överskådligt för deltagarna att se vad hushållskassan går till. Programmet nagelfar deltagarnas ekonomi för att sedan försöka styra upp den så den blir i balans. Tavlan är lite av Lyxfällans varumärke och vi är glada att nu få göra en ny till programmet, dessutom en som ryms i de mindre bilarna. Lyxfällan har gått i sju säsonger och har över 800.000 tittare varje vecka.
Clarex har designat budgetavlan utifrån kundens specifikationer men grundkonceptet är densamma som tidigare vilket betyder att skylten är avpassad för att användas med magnetskyltar med bokstäver ur alfabetet.
Bilden ovan visar den gamla skylten. Den är förlaga för den nu beställda skylten och visar att den har används flitigt och därmed blivit sliten..
Skylten kommer levereras i början av november